بعد سفر اماممان روح الله"ره"،تو ماندي و اين همه درد و مصيبت و سختي و مشكلات!فيلمتان را ديده ام كه قبول نميكرديد پرچم ولايت را به دوش بكشيد!آخر ميدانستيد كه سخت است....

  
 
شما  مي گفتي: مگر من خميني مي شوم؟ و شهيد دستغيب ميگفت: اگر مسلمين هميشه  حاضر باشند خدا بهتر از امام خميني را هم برايشان مي فرستد!
     
و تو براي ما بهتريني!
     
عشق من!
     
چرا نگذاشتي از خانه ات فيلمي بگيرند تا عالم و آدم بدانند كه رهبر جامعه  مان، با اينكه فرمانده كل قواست اما همچنان علي وار زندگي مي كند و فقط يك  بار در هفته غذايش برنج است!
     
كاش مي گذاشتي و نمي گفتي كه: مي ترسم مردم باورشان نشود!
     
اما آقاي من مردم كه باورشان ميشود،بايد فكري به حال نامردمان كرد...
     
شما كه از بيت المال نه چيزي مي خوريد و نه مي پوشي متهمي!آنان كه سفره هاي غذاشان بوي حق الناس مي دهد عزيزترند!
     
سرور من!چرا بعد مجروحيت دستتان كه رفته بوديد به سفرچين نگذاشتي كه با طب  سوزني يك هفته اي درمانت كنند؟چرا مثل هميشه مهرباني به خرج دادي و  گفتي:معلولين مثل من در ايران زيادند،اگرهمه آنها آمدند من هم مي آيم!
     
كاش مي گذاشتي همان موقع درمانت كنند كه اين روزها مارا به خاطر دعا براي جانت مسخره نكنند!
     
مسجد ابوذر از سال 60 شاهد عشق تو بود....خودش هر پنجره اذان كه ميدهد دعايت ميكند!
     
مولاي من!چرا وقتي آيت الله حسن زاده آملي،مولا صدايت ميزند ناراحت مي شوي و ميگويي اينطور خطابم نكنيد....؟
     
مرحبا به آيت الله حسن زاده آملي كه جواب داد:اگر يك مكروه از شما سراغ داشتم،اين كار را نمي كردم!
     
و شما يا ايها العزيز!
     
بگذر از سر تقصيرات بعضي ها كه دوستت نمي دارند و از محبتي كه همگان برايت  ابراز ميكنند خشمگينند و مي گويند:بت نسازيد از كسي كه معصوم نيست!
     
اصلا آقاجان شما مخلِص هم نيستي!اين را مطمئنم.
     
رهبر من!شما مخلَصي.
     
شما نورچشم ما و آرام جان مايي!
     
هركس هرچه مي خواهد بگويد.ما به حرف علامه حسن زاده گوش مي دهيم كه استادش  علامه طباطبايي فرمود:نشناخت كسي حسن زاده را جز امام زمان"عج".
     
ما گوش به حرف آيت الله بهاء الديني آن عارف بزرگ مي دهيم كه  فرمود:آقاسيدعلي حقيقت ولايت فقيه هستند و رهبر.ما به حرف شهدايمان گوش مي  دهيم كه چه  زيبا توصيفت ميكنند.و مثل شهيدصيادشيرازي در قنوت هر نمازمان  براي شما دعا ميكنيم.و چون آيت الله بهجت،براي سلامتي ات تا آخر عمر ختم  صلوات نذر مي كنيم.
     
اينجا كه خيلي ها قَدرت را نمي دانند،اما كوفي عنان و پوتين و دكوئيار و بني صدر دَرْكت كردند و تو را خوب فهميدند.
     
بدا به حال ما كه شكر نمي كنيم نعمت حضورت را...

 




نظرات شما عزیزان:

................
ساعت15:43---20 بهمن 1390
سلام بر مولا و مقتدایمان
ولی امر مسلمین
امام خامنه ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :